14 juni 2023
Lyssna på Netnordics webinar där Jens Granat från Skatteverket tar oss genom resan för Sveriges mest tillgängliga chattbot. Det är drygt fem år sedan Skatteverket lanserade Skatti, en chattbot som svarar på ca 10 000 konversationer om skatter och folkbokföring per vecka. Jens som är produktägaren kommer berätta om myndighetens lärdomar av att arbeta med artificiell intelligens i kundmötet och vilka planer som finns för Skatti framöver.
Så klarar du GDPR i kundtjänsten. Den 25 maj måste du kunna motivera all lagring av personuppgifter i ditt contact center. Och på uppmaning radera data. Annars väntar upp till 20 miljoner euro i sanktionsavgift, eller...
Läs mer
En ny kontaktcenter-plattform Kundvärde: Förbättrad kundnöjdhet, förmåga att möta kundkrav bättre och mer effektivt. NetNordic levererar och stödjer Contact Center-plattformen för Björn Lundén Information. Contact Center-plattfprmen från Enghouse Interactive tillhandahåller ett antal nya funktioner som...
Läs mer