Kommunikationslösningar skapar effektivitet genom större flexibilitet och hög tillgänglighet!
Genom att integrera företagets olika kommunikationskanaler, som exempelvis företagstelefoni, videosamtal, ip-telefoni, sms, mail, och chatt, så kan man skapa en mer sammanhängande kundresa.
Vi vill ge våra kunder en enhetlig upplevelse. Så att de kan spara tid och att kommunicera mer effektivt. Vi kan också hjälpa er att integrera era olika kommunikationskanaler med ert företags övriga tekniska plattformar och verktyg, exempelvis Outlook, CRM eller samarbetsverktyg som Microsoft Teams. Integrated Communication gör det enklare att samarbeta och kommunicera, både internet och externt.
NetNordic jobbar med organisationer och företag som alla har en sak gemensamt, där kundkommunikation är en kritisk del av deras vardag. Därför har vi specialiserat oss på kommunikationslösningar som anpassas till alla typer av verksamheter och branscher. NetNordic har lång erfarenhet av företagstelefoni och kan skapa en skräddarsydd lösning som passar just er.
Vi fokuserar på att underlätta vardagen för våra kunder, men även för våra kunders kunder och användare. Kommunikationslösningar från NetNordic ska ge hela er organisation en konkurrensfördel, genom att vi hjälper er att skapa en bättre kundupplevelse, tillgänglighet och service för era kunder. Vi kan bland annat hjälpa er att skapa ett kontaktcenter som sätter användaren och besökarna i fokus.
Bland våra kunder hittar du stora företag och organisationer både inom privat och offentlig sektor. Det ställer stora krav på oss som leverantör. Därför lägger vi stor vikt på professionalism och kundnöjdhet genom hela vår verksamhet. NetNordic kan vid behov hjälpa er att skapa integrationer mot alla era egna affärssystem.
Dagens kommunikationslösningar är i konstant utveckling och NetNordic har valt att fokusera på skräddarsydda totalleveranser i takt med behov och utveckling på marknaden. Vårt erbjudande inkluderar allt från rådgivning, leveransprojekt och driftansvar, komplett anpassat till ert kundbehov.
NetNordic erbjuder även våra kunder kommunikation som tjänst (KST), där du endast betalar för det du använder.