Våra supportexperter hjälper ert företag!


 

Vi finns alltid här för dig när du behöver oss

 

Vi ger dig som kund teknisk support på alla de produkter och tjänster som NetNordic tillhandahåller 24/7/365. 

Du får tillgång till utbildade supportexperter som snabbt och effektivt kan hjälpa dig med allt från mycket akuta problem till förfrågningar om önskade nya funktioner i er befintliga lösning.

Vi hjälper alla våra kunder med deras TAC- och RMA-ärenden, oavsett tid på dygnet.

Vi är våra kunders Single Point of Contact (SPOC). Du får en egen ingång för alla dina frågeställningar.

Titta igenom vår portfölj av support och drifttjänster!

Network Operation Center

Övervakning – Network Operations Center Vårt nordiska Network Operations Center (NOC) i Solna är bemannad med kunnig högkompetent personal, dygnet runt, året om,...

Läs mer

Technical Assistance Center

Läs mer

Reservdelstjänst och logistik

Läs mer

SPOC – Servicedesk

Läs mer

Service Manager

Vi identifierar kundens unika behov Stödfunktionen Service Manager arbetar med att stärka kommunikationen mellan kunden och NetNordics olika avdelningar. En Service...

Läs mer

Personlig företagsrådgivere


+ 46 855 50 68 00 sales@netnordic.se


Kontakta Netnordic och få hjälp av en personlig företagsrådgivare

Vi kontaktar dig



Personlig företagsrådgivere


+ 46 855 50 68 00 sales@netnordic.se


Kontakta Netnordic och få hjälp av en personlig företagsrådgivare

Vi kontaktar dig