Contact by mail

Molnbaserade lösningar för ett avancerat kontaktcenter

Vi skapar smarta kontaktcenter, med valfri operatör, som underlättar våra kunders vardag.

Vi hjälper er att skapa flexibilitet och skalbarhet i er kontaktcenterlösning!

Letar du efter en leverantör som kan förse dig med ett nytt, modernt och behovsanpassat kontaktcenter? Väljer du mellan en molnbaserad tjänst eller traditionell lösning? Vill du ha lättanvända och lättadministrerade verktyg?

Vi på NetNordic stöttar och hjälper dig till rätt affärsmodell och den funktionalitet som passar just er. Med skräddarsydda helhetslösningar kan vi ge dig ett kontaktcenter som svarar mot just dina specifika behov.

Som verksamma över hela Norden och med hög expertis inom området vet vi hur smarta och effektiva lösningar för B2B och B2C ska se ut. Med kundupplevelsen i fokus samarbetar och utmanar NetNordic er för att era kunder skall få en överträffad upplevelse i kontakten med er.

Kontaktcenter_NetNordic_2021-1024x684

Vi erbjuder alla kunder 24h Support

Upptäck fördelarna med ett skräddarsytt kontaktcenter och få ett flexibelt arbetssätt som underlättar från första dagen. Tack vare vårt samarbete med marknadsledande partners som Enghouse, Microsoft och Mitel, så kan du känna dig trygg med en hållbar och framtidssäkrad lösning. Med 24h support och drift finns vi dessutom alltid tillgängliga för dig dygnet runt.

Flexibelt – Mobilt – Kostnadseffektivt

Våra molnbaserade lösningar ger dig full kontroll över kostnader, arbetssätt och kundnöjdhet. Kundhantering kan ske från valfri plats, valfri enhet oberoende av kundkanal in. Den flexibilitet och mobilitet som detta ger er underlättar både hanteringen, samtidigt som det är kostnadseffektivt. Använder ert företag sociala media, som Facebook och Twitter, i er kommunikation med kunder? I vår egna kontaktcenterlösningar finns fullt stöd för detta.

Vi skapar intelligent kundkommunikation

Intelligent kundkommunikation innebär att du kan styra arbetet på distans, samtidigt som statistiken med automatiserade rapporter ger dig underlag för att se hur ditt kontaktcenter kan fungera så optimalt som möjligt. Med målet att bli marknadens främsta operatörsoberoende integratör vet vi vad som krävs för att du ska få ett kontaktcenter som svarar mot ditt företags önskemål samt ge bästa kundupplevelse.