Digitalisering innebär också en förändring av kundbeteende och en förändring av de krav som ställs på en IT-avdelningen i detaljhandeln. Beacons, bankomater, övervakningskameror, reklamskärmar, POS-lösningar, handskannrar och kylsensorer måste alltid vara online. NetNordic kan hjälpa dig att få kontroll över dina kommunikationslösningar, så att du istället kan koncentrera dig på andra områden.
Dagens konsumenter har mycket höga förväntningar och för att behålla ditt varumärkes status så är det viktigt att du följer med i utvecklingen. Vad du än säljer, utan en digital närvaro, så kommer du snabbt att vara omkörd av andra företag, eftersom att webben håller på att ta över den fysiska närvaron.
Undersökningar visar att kundens erfarenhet (CX) driver innovation och investeringar för europeiska återförsäljare och därmed fastställer affärsprioriteringar.
NetNordic är unikt positionerat som en oberoende systemintegratör med spetskompetens inom nätverk, datacenter, IT-säkerhet och företagskommunikation. Vi hjälper dig att behålla effektiv och säker drift och använda innovativa, tekniska lösningar för att ta marknadsandelar och öka kundlojaliteten!
Lösningar NetNordic erbjudanden för detaljhandel och multilocations inkluderar: