”Idag är det en väldigt stor skillnad på hur kontaktcentret ser ut om man jämför med hur det såg ut tidigare. Som helhet har det varit en mycket positiv resa för oss tillsammans med NetNordic” .

Cathrine Evensen, Customer Service Centre Manager på Antalis
Vilka är vi?

NetNordic är en oberoende systemintegratör med fokus på lösningar och tjänster för våra kunder inom nätverk, datacenter, säkerhet, och företagskommunikation.

När och var

Datum 16 maj 2019

Tid 08:00 - 17:00

Plats Quality Hotel Globen

Spara datumet

Konferensen om de bästa digitala arbetsplatserna
Digitala arbetsplatsen med samarbete, contact center och demo day. Allt mer tjänster vässas i dagens digitala värld – och det drivs på av kundernas krav. På Telekom idag Live den 16 maj 2019 får du veta vilka tekniker och möjligheter som finns tillgängliga idag och som kommer de närmaste åren.


Telekom idag Live – CONNECT19 - 16 maj 2019

Till anmälan

Mötesplatsen för dig som arbetar med digitalisering

Förbättra din digitala arbetsplats med collaboration, contact center och demo day! På Telekom idag Live kommer du att få lyssna till experterna som ger dig verktyg för att nå nästa nivå. Vi ger dig lyckade kundresor, strategier från experter i framkant och från branschen som visar upp en allt snabbare teknisk utveckling.

Konferensen riktar sig till dig som jobbar med att utveckla ditt företags kommunikation med kunderna, antingen med telefoni, samarbete eller contact center. Till oss är du välkommen för att ta del av kunskap som hjälper dig i ditt arbete i en allt mer digitaliserad värld, samtidigt som du får ett tillfälle att nätverka och träffa andra med liknande utmaningar som du själv.

Allt mer tjänster vässas i dagens digitala värld – och det drivs på av kundernas krav. På Telekom idag Live den 16 maj 2019 får du veta vilka tekniker och möjligheter som finns tillgängliga idag och som kommer de närmaste åren. Det gäller både interna och externa processer och hur ditt företag möter sina kunder. Vi ger både teoretiska och praktiska kunskaper. På konferensen får du en bra möjlighet att lyssna på case från företag som lyckats. Och chansen att nätverka med dina branschkollegor.

Utveckla ditt contact center

På vårt tema Contact Center kommer du att få lyssna på fem talare som ger dig trendspaningar om nya tekniker som ger vassare kunddialog, lyckade kundresor och strategierna för att få till lyckade kundmöten. Klara talare är Anna Törnqvist, Telia, som spanar kring det digitala kundmötet, Kenneth Wallin och John Tetteris från Arbetsförmedlingen, som berättar om deras förändringsresa och Bernhard Ödin, från Telemanagement, som förklarar hur du får ut max av ditt plattformsval.

Förbättra ert samarbete

På vårt tema Samarbete, kommer fem talare berätta om erfarenheter som ger din organisation ett mer väloljat samarbete och ett bättre pris. Klara talare är Bjanka Colic från Microsoft som pratar om samarbete ur den nya generationens synvinkel, Rickard Söderberg från Gant som förklarar hur de jobbar med sin digital workplace globalt och forskaren Stefan Nilsson som lär ut hur vi blir sedda i ett digitalt samarbete.

Experter inom digital workplace

Utöver experter inom digital workplace, collaboration och contact center så kommer Telekom idag Live också ge er praktiska exempel på hur verktygen fungerar idag. På vår demo day kommer flera av oss utvalda leverantörer visa upp sina tjänster.

SPÅRVAL: SAMARBETE

 

15:00 – 15.25 Hur bör man tänka som it-chef idag?

Att få ihop en framtidssäker och robust it-lösning som gör användarna nöjda är inte enkelt. Mängder av olika system och lösningar ska samverka för att de ska fungera bra för slutanvändaren. It-chefen ställs inför mängder av val och risken att navigera fel är stor. Ska man satsa på egen personal, konsulter eller outsourca? Hur säkerställer man en framtidssäker tjänst?

Talare: Joakim Harging, Netnordic.

Här finner du oss:

 

QUALITY HOTEL GLOBEN, STOCKHOLM – 16 MAJ 2019

Arenaslingan 7, 121 77 Johanneshov