Hotell och resor

Bra användarupplevelse
för gäster och anställda

Hotell har en mängd teknologier som är nödvändiga för både gäster och anställda. Utöver den personliga servicen så formar gästerna sina intryck av hotellbesök mycket baserat på hur den digitala gästresan har varit. Teknologier så som wifi, telefoni, TV, hotellets digitala skyltning med mera är nyckelelement i den digitala upplevelsen som gästen får under sin vistelse. Dessa tekniker måste fungera felfritt. De behöver också vara lätta att använda, fungera effektivt tillsammans och ge en god användarupplevelse för att gäster och anställda ska vara nöjda och få en positiv upplevelse. Det är precis vad vi på NetNordic strävar efter att leverera till var och en av våra kunder.

Som en av få systemintegratörer inom hotellbranschen kan NetNordic erbjuda en komplett portfölj av produkter och tjänster som inte bara tillgodoser ditt hotells behov idag, utan även under många år framöver. Och vi toppar det hela med detaljerad kunskap om både besöksnäringens behov och vad gästernas digitala förväntningar är när de bor på hotell. Vi hjälper till med teknisk planering och implementering av helhetslösningar, så att du kan fokusera på driften av ditt hotell. Vi kan leverera alla lösningar som molnbaserade tjänster.


Tala med en hotellexpert!

Har du frågor om IT inom hotellbranschen?

Vi är här för att hjälpa dig.

Jeanette Bergman Key Account Manager
Bästa följeslagare

Vi är The Best Companion.
Det är vårt löfte till dig.

Det innebär att du som kund är garanterad tjänster som alltid är uppdaterade och välfungerande, så att du kan ge dina gäster bästa möjliga upplevelse. Vi har god branschförståelse, hög kompetens och kvalitetssäkring på alla nivåer toppar vi det hela med en sann passion för besöksnäringen. Med flexibla lösningar och betalningsmodeller kan du vara säker på att NetNordic säkerställer mervärde och den bästa upplevelsen för gästerna, dig och ditt hotell.


Molntjänster

Kraven på teknik
inom hotellsektorn

Tekniken utvecklas snabbt. Inom hotellsektorn är kraven på tekniken och hur den ska fungera beroende av gästernas vanor, krav och förväntningar. Genom att välja tekniska lösningar som levereras i molntjänstform kommer ditt hotell att uppleva en flexibilitet och skalbarhet som annars inte är möjlig.

Ett hotell i molnet

Hos NetNordic får du prismodeller och tjänster som är anpassade till ditt hotell och din verksamhet. Genom att välja en molnbaserad leverans får du också tillgång till tjänster som kontinuerligt uppdateras och övervakas, vilket gör att ditt hotell ligger i framkant när det gäller kundernas förväntningar. Samtidigt blir det enklare för dig att anpassa de lösningar som hotellet använder när nya behov uppstår utan att behöva investera tungt i ny utrustning eller plattformar eller göra onödiga avskrivningar.

NetNordic är den enda leverantören i Norden som kan erbjuda molnbaserade leveranser inom dessa områden till våra kunder. Våra kunder har haft stor framgång med att implementera molntjänster som en del av deras digital strategi för att ligga steget före konkurrenterna. Vi gör det dessutom enkelt att växa över de nordiska gränserna.

Netnordic image 62
Hör mer om ett hotell vi hjälpt

Lär dig mer om ett spännande projekt – Hotel Riviera!

Tekniken måste vara enkel att använda, fungera effektivt tillsammans och ge en bra användarupplevelse för att gäster och anställda ska vara nöjda och få en positiv upplevelse. Det är precis vad vi på NetNordic strävar efter att leverera till var och en av våra kunder.

Våra tjänster:

  • Digital skyltning
  • Lösningar för telefoni
  • Tjänster för kontaktcenter
  • Marknadsledande WiFi-tjänster
  • Digital radiokommunikation/Walkie-Talkies
  • Skräddarsydda nätverks- och säkerhetslösningar för hotell
  • Framtidssäkrade och lättanvända IPTV-lösningar med innovativa casting- och streamingtjänster

Kontakta oss

Vårt nyhetsbrev

Få de allra senaste nyheterna och uppdateringarna direkt till din inkorg.