NetNordic Technical Assistance Center (TAC)

Våra supportexperter hjälper dig!

 

Stödfunktionen Technical Assistance Center (TAC) ger dig som kund teknisk support på alla de produkter och tjänster som NetNordic tillhandahåller våra kunder.

Netnordic Technical Assistance Center ger dig tillgång till utbildade supportexperter som snabbt och effektivt kan hjälpa dig med allt från mycket akuta problem till förfrågningar om önskade nya funktioner i er befintliga lösning. 

Vi arbetar med bland annat felsökning, underhåll och reparationsarbeten av våra kunders nätverk. Vårt uppdrag är att sköta driften av våra kunders system, kontakta oss så hjälper vi dig!

Vi hjälper alla våra kunder med deras TAC- och RMA-ärenden, oavsett tid på dygnet, 24/7/365.

NetNordic är tillgänglig dygnet runt

 

NetNordics tekniska support tar hand om incidenthanteringen med syfte att återställa en tjänst till normalläge så fort som möjligt. TAC supporten hos NetNordic är tillgänglig dygnet runt för att effektivt avhjälpa kritiska fel enligt överenskomna SLA-nivåer.

Tjänsten är bemannad 24/7/365 (dygnet runt, alla dagar om året).

Technology Infrastructure Library

 

NetNordic Operations arbetar i enlighet med Information Technology Infrastructure Library (ITIL v3) som är ett ramverk av principer för hantering av IT-tjänster. Vi är certifierade på ett stort antal nätverksleverantörers produkter och går ständigt på nya utbildningar för att uppnå högre nivåer av certifieringar. NetNordics driftcenter finns i redundanta säkerhetsklassade datacenters i Sverige.

Kontakta mig




Nätverk
IT-sikkerhet
Datacenter
Kommunikation

Ta kontakt med våra supportexperter!

 

Önskar du personlig rådgivning för ditt företag? Lämna dina uppgifter via formuläret, så hör vi oss!

Alternativt ring oss direkt på +46 8 55 50 68 00 och fråga efter våra supportexperter.