”Idag är det en väldigt stor skillnad på hur kontaktcentret ser ut om man jämför med hur det såg ut tidigare. Som helhet har det varit en mycket positiv resa för oss tillsammans med NetNordic” .

Cathrine Evensen, Customer Service Centre Manager på Antalis
Vilka är vi?

NetNordic är en oberoende systemintegratör med fokus på lösningar och tjänster för våra kunder inom nätverk, datacenter, säkerhet, och företagskommunikation.

NetNordic Service och Support

NetNordic Servicedesk

 

Genom NetNordics Servicedesk får du som kund en enda ingång för alla dina frågeställningar. På så sätt är vi våra kunders Single Point of Contact (SPOC).

NetNordic Servicedesk är vidare ansvarig för att handha, prioritera och följa upp alla våra kunders ärenden.

Samtliga ärenden registreras i ett ärendehanteringssystem och hanteras enligt de prioriteringar och rutiner som är överenskomna tillsammans med dig som kund.

 

Vi är våra kunders Single Point of Contact (SPOC). Ni får en egen ingång för alla era frågeställningar.

Kontakta mig






Ta kontakt med våra supportexperter!

 

Önskar du personlig rådgivning för ditt företag? Lämna dina uppgifter via formuläret, så hör vi oss!

Alternativt ring oss direkt på +46 8 55 50 68 00 och fråga efter våra supportexperter.