”Idag är det en väldigt stor skillnad på hur kontaktcentret ser ut om man jämför med hur det såg ut tidigare. Som helhet har det varit en mycket positiv resa för oss tillsammans med NetNordic” .

Cathrine Evensen, Customer Service Centre Manager på Antalis
Webinar: Cyberkriminella siktar in sig på den sårbarheten som är svårast att patcha – människor!

Tillsammans med vår samarbetspartner Proofpoint så berättar vi hur du på ett unikt sätt kan skydda dina användare.

Vilka är vi?

NetNordic är en oberoende systemintegratör med fokus på lösningar och tjänster för våra kunder inom nätverk, datacenter, säkerhet, och företagskommunikation.

NetNordic Service Manager (SM)

Vi identifierar kundens unika behov

Stödfunktionen Service Manager arbetar med att stärka kommunikationen mellan kunden och NetNordics olika avdelningar. En Service Manager ska identifiera kundbehov och sedan ansvara för hur vi kan möta kundens unika behov på bästa sett.

En Service Manager ska vara en brygga mellan NetNordics Operations- och försäljnings-organisation och kunden. Vidare ansvarar en Service Manager också över att överenskomna leveranser av NetNordics tjänster till kunden sker på önskvärt sätt.

Kontakta oss – så berättar vi mer om vår tilläggstjänst!

Effektiv styrning av ditt projekt för att säkerställa kvalitet och kostnader

Kontakta mig

Ta kontakt med våra supportexperter!

 

Önskar du personlig rådgivning för ditt företag? Lämna dina uppgifter via formuläret, så hör vi oss!

Alternativt ring oss direkt på +46 8 55 50 68 00 och fråga efter våra supportexperter.