Din telefoni integreras enkelt med de flesta moderna CRM-system och andra system, så att du lättare kan kommunicera med dina kunder. Faktum är att du kan ringa direkt från kundbilden eller kundkortet i de flesta CRM-system, så snart du installerat våra tjänster. Era affärsprocesser blir kostnads- och tidseffektivare med våra smarta lösningar för systemintegration. Genom att koppla ditt CRM-system till våra kommunikationslösningar kan du ringa från ditt CRM med bara ett klick. Kommunikationen med dina kunder blir effektivare när du inte behöver lämna sidan med kundinformation under ditt samtal. Det är också möjligt att ansluta inkommande samtal till dina IT-system, som till exempel att automatiskt öppna CRM-kundsidan eller skapa ett nytt ärende i ert ärendehanteringssystem, när ett samtal kommer in.
Integrationer mot BankID, CRM-verktyg eller ärendehanteringssystem
Bland NetNordics egenutvecklade lösningar finns flera uppskattade funktioner som levereras med fast pris. Exempel på detta är BankID-integrationen där man på ett säkert och smidigt sätt kan identifiera den inringande, man kan t.o.m. genomföra en identifiering när den inringande blivit framkopplad via ett webbaserat verktyg.
Samla all din data – enkelt och smidigt
Ett annat exempel är koppling mot externa NKI-funktioner. Systemet utökas med funktion för att automatiskt förse den externa kundundersökningsleverantören med den information som krävs för att genomföra en NKI-undersökning. Oavsett storleken eller komplexiteten av era krav så stöttar NetNordic med marknadens bästa expertis från förstudie till leverans.
CRM-integration
BankID-integration
NetNordic arbetar med att skapa flertalet integrationer mot era kundsystem. En av dessa integrationer är BankID. Oavsett vilken typ av organisation som du representerar, så uppstår situationer där du kommer behöver veta exakt vem du kommunicerar med. Med en koppling mot BankID så vet du inte bara vem du kommunicerar med, utan du kan även vara säker på att det är ”rätt” person som du talar med, genom verifieringen. På så sätt kan du genom tjänsten BankID känna dig extra trygg i ditt kundmöte. Kopplingen ger dig även en trygghet till kunden, då det minimerar risken att någon uppger sig vara någon som de inte är, gentemot er. Med NetNordics BankID-modul kan ni tryggt och enkelt erbjuda era egna kunder en säker inloggning och verifiering. Modulen konfigureras efter era specifika behov och ni väljer själva vilka ingångar som ska aktiveras.
Vad är fördelarna med systemintegration?
Det finns många vinster med systemintegration. Idag är det nästan bara fantasin som sätter begränsningarna för digitaliseringen.

Kontakta mig
Ta kontakt med våra kunniga rådgivare!
Kontakta oss idag och låt oss diskutera dina behov av systemintegrationer och hur vi kan hjälpa dig.
Fyll i nedan formulär så kontaktar vi dig! Eller ring
oss direkt på +46 8 51 06 27 10
Våra partners på kommunikation
NetNordic är mycket stolta över att vara en nordisk oberoende systemintegratör och väljer därför alltid den lösning som är allra bäst för våra kunder, oberoende av leverantör. NetNordic har goda partnerskap tillsammans med flertalet marknadsledande tillverkare inom IT, vilket gör att våra kunder alltid får hjälp av individer med mycket god erfarenhet och djup kompetens.

