Contact by mail

Skräddarsydd Svarsservice – Dina kunder får alltid svar!

Vi är din egen telefonist på distans. Vi tar de samtal som ni inte hinner med! Vi svarar åt dig, när du inte
har möjlighet – dina kunder får alltid personlig service!

NetNordic Svarsservice

NetNordic Svarsservice är din egen telefonist på distans. Våra trevliga telefonister tar de samtal ni inte hinner med, så att du inte tappar affärer!

Dina kunder får med hjälp av svarsservice alltid ett professionellt bemötande.

Vi kan hjälpa din organisation med allt från telefonpassning till kundtjänst eller ordermottagning. Vi hjälper även företag som arbetar internationellt att ge ett proffsigt kundbemötande på olika språk och oberoende av tidszoner.

Personlig och professionell svarsservice på era villkor!
Missa aldrig mer ett viktigt samtal.

Svarservice_web_2

Vad är fördelarna med extern svarsservice?

Ni kan fokusera på er kärnverksamhet medan vi tar hand om telefonpassningen. Vi ser till att dina samtal eller meddelanden kommer fram till rätt person hos er. Att outsourca telefonistfunktionen gör det enkelt för er att erbjuda rätt tillgänglighet och servicegrad för era egna kunder. Du sänker dina kostnader, eftersom du inte behöver hyra in egen personal. Vi hjälper er oavsett om ni vill ha kundservice i världsklass eller bara ett filter mot telefonförsäljare – du väljer själv servicenivån!

Ni sänker era kostnader

Netnordic Svarsservice agerar som din personliga assistent. Oavsett om du är upptagen i möte, på semester eller på ett seminarium, så ser våra telefonister din tillgänglighet och status direkt om någon söker dig.

Vi besvarar ditt samtal och kan ge klara besked om när och hur du kan nås, eller så tar vi ett meddelande – precis som en personlig assistent. När antalet inkommande samtal blir stort och belastningen ökar har vi den kapacitet som krävs för att besvara alla samtal.


Alltid svar 24/7/365

Vi besvarar dina samtal när du vill. Om en kund i Kalifornien ringer mitt i middagen här i Sverige, så tar vi gärna samtalet åt dig. Netnordic har även kapacitet att tala flera språk. Vi hjälper dig att ta hand om dina kunder och partners på deras eget språk. Arbetar ni internationellt är Netnordic Svarsservice en perfekt lösning för er. Vi kan även vara er kundservice och hantera ärenden direkt. Vi kan hjälpa er med att ge produktinformation, bevaka e-post eller sköta tidsbokning. Uppdraget skräddarsys unikt för varje kund.

Hur fungerar det?

Vi tar emot era inkommande samtal och svarar med önskad hälsningsfras, sedan kopplar vi ut samtalen till efterfrågad person. Givetvis kan samtalen aviseras (vi frågar mottagaren innan samtalet kopplas fram) så att ni själva väljer att ta emot samtalet eller be telefonisten att ta ett meddelande. Är ni upptagna tar vi meddelanden som skickas via e-post eller sms. Netnordic Svarsservice är integrerad med våra molnbaserade företagsväxlar.

En svarstjänst för era behov

Våra telefonister har tillgång till samma information som om de satt hos er och kan ge dem som ringer snabb och korrekt information. Tjänsten kan kopplas mot ert kalendersystem, så att inlagda frånvarobesked i kalendern blir direkt synliga för telefonisterna. Vi kan även hjälpa till att filtrera samtalen, de ärenden ni vill kan hänvisas till hemsida eller e-post. Netnordic erbjuder även olika alternativ för samtalsinspelning.