24h Support
Upptäck fördelarna med ett skräddarsytt kontaktcenter och få ett flexibelt arbetssätt som underlättar från första dagen. Tack vare vårt samarbete med marknadsledande partners som Artvise, Avaya, Enghouse, Microsoft och Mitel kan du känna dig trygg med en hållbar och framtidssäkrad lösning. Med 24h support och drift finns vi dessutom alltid tillgängliga för dig dygnet runt.
Flexibelt – Mobilt – Kostnadseffektivt
NetNordics molnbaserade erbjudande ger dig full kontroll över kostnader, arbetssätt och kundnöjdhet. Kundhantering kan ske från valfri plats, valfri enhet oberoende av kundkanal in. Den flexibilitet och mobilitet som detta ger er underlättar både hanteringen, samtidigt som det är kostnadseffektivt. Använder ert företag sociala media, som Facebook och Twitter, i er kommunikation med kunder? I Netnordics kontaktcenterlösningar finns fullt stöd för detta.
Vi skapar intelligent kundkommunikation
Intelligent kundkommunikation innebär att du kan styra arbetet på distans, samtidigt som statistiken med automatiserade rapporter ger dig underlag för att se hur ditt kontaktcenter kan fungera så optimalt som möjligt. Med målet att bli marknadens främsta operatörsoberoende integratör vet vi vad som krävs för att du ska få ett contact center som svarar mot ditt företags önskemål samt ge bästa kundupplevelse.

Kontakta mig
Boka en demonstration med våra kunniga rådgivare!
Vi kan diskutera dina unika behov –
fyll i formuläret här nedan idag!
Låt oss kontakta dig!
Eller ring oss direkt på 08-51 06 27 10
Våra partners på kommunikation
NetNordic är mycket stolta över att vara en nordisk oberoende systemintegratör och väljer därför alltid den lösning som är allra bäst för våra kunder, oberoende av leverantör. NetNordic har goda partnerskap tillsammans med flertalet marknadsledande tillverkare inom IT, vilket gör att våra kunder alltid får hjälp av individer med mycket god erfarenhet och djup kompetens.

